Senna El Messaoudi benoemd tot lid raad van toezicht

17 mei 2024
Senna El Messaoudi is toegetreden tot de raad van toezicht van Stichting Klasse. Senna is werkzaam als directeur bij de Nationaal Rapporteur Mensenhandel en Seksueel Geweld tegen Kinderen. Met haar kennis en expertise van het toezichtsdomein is zij een mooie aanvulling op de raad.

Naast de toezichthoudende taak vervult de raad een belangrijke rol als klankbord voor en adviseur van het bestuur. Waarbij voor Senna meedenken en positief-kritisch tegendenken van wezenlijk belang zijn: "Het is een eer om via de raad van toezicht van Stichting Klasse een bijdrage te leveren aan kwalitatief onderwijs waarbij de kinderen worden voorbereid op volwaardige en gelijkwaardige deelname aan de maatschappij".

De raad van toezicht van Stichting Klasse bestaat uit vijf leden: Peter Vrancken (voorzitter), Sjoerd Keulen (vicevoorzitter), Jeannette de Heij, Ramon Looije en Senna El Messaoudi.