Vertrek Frank Tigges en benoeming Cristel Wieman tot voorzitter College van Bestuur

24 februari 2022
Frank Tigges, voorzitter College van Bestuur, verlaat na bijna tien jaar Stichting Klasse om per 1 mei aan een nieuwe uitdaging te beginnen als bestuurder bij Nestas scholengroep in Dordrecht. Frank: "Ik ben ongelooflijk trots op alle medewerkers van Klasse en de onderwijsontwikkeling die we met elkaar in gang hebben gezet"

De Raad van Toezicht van Stichting Klasse heeft Cristel Wieman met ingang van 1 mei 2022 benoemd tot voorzitter van het College van Bestuur. Cristel is sinds 2017 werkzaam bij Klasse als lid College van Bestuur en heeft zich de afgelopen jaren toegelegd op de onderwijskwaliteit binnen Klasse. Cristel neemt met veel plezier het stokje van Frank over. Cristel: "De koers die Frank en ik samen hebben ingezet om met ambitie en vernieuwing voorop te lopen, blijf ik doorzetten."

De wervingsprocedure voor een nieuw lid van het College van Bestuur is inmiddels opgestart.